Elämätä


Mun ennätyskala
 Lähdin taas eräkämpälle. Tällä ketaa Kuruun, Leveelahteen. Paikka oli ennestään tuttu, kävin siellä muutama vuosi sitten. Leveelahti on mukava eräkämppä Aurejärven rannalla. Aurejärvi on mieletön kalajärvi. Järvessä on runsaasti kuhaa ja haukea. Kämpässä on nukkumapaikat kuudelle henkilölle, soutuvene, mieletön puusauna ja runsaasti aivan käsittämättömän kaunista ympäristöä. Saimme kahden päivän aikana järkyttävästi haukea. Nostettiin 11 kpl n 1,5-2 kiloista haukea ja noin parikymmentä lisäksi päästettiin menemään. Minä sain kalaennätykseni: nappasin noin kahden kilon kokoisen hauen ja rakkaaltani pääsi karkuun järkyttävän iso möhkäle.



Koirat nauttivat ympäristöstä yhtä paljon, kuin mekin

Ilta hämärtyy


Ensimmäinen iso haukeni

Kuhaa uistelemassa


Kaunis ilta

Ilman sanoja - upeaa


Kauneutta


Haukea

Perjantaina kotiin ajaessa... kuulostelin Lillin etupyörän laakerin ääntä... Se ei kuullostanut enää siltä, että autolla voisi kovinkaan paljon ajaa ilman, että laakeria vaihtaa. Edessäni siis ensimmäistä kertaa elämässä pyörälaakerin vaihto.... (jatkuu...)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sinkkuelämää

Eli suomeksi : minulle riitti. Suhteilu. Joksikin aikaa. Minulle tuli paha ähky. Mä en enää jaksa. Piste. Mikä ihme ihmisiä vaivaa? Ovatko...